Close

#malaysian

Wonderful memories are meant to be created #NMG2019 #WelshFamily #Malaysian #Bruneian #Mauritius
This Beauty is Rocking #Malaysian 16” 16” 16” & 14” #HD #Closure Shop #Ravvishing for your #Virginhair needs & #Products! Www.ravvishinginc.com
My new youtube channel bruhh😇 pleas support anak melayu😎 https://m.youtube.com/channel/UCVPknD2uUjMmJ3d7PpyMxjQ #youtuber #youtube #youtubechannel #youtubers #subcribe #malaysia #malaysian #asia
The only thing I need right now is a big, fat bowl of curry laksa to keep me all warm and toasty this winter 🍜 But where exactly can you find halal curry Laksa in London? Read the latest post for 5 places (this is from @sambalshiok ) - link in bio 🥶 #HGAT
ITS PRETTY COOL OUT HERE IN CHICAGO😁 KINDLY DM ME TO LET ME KNOW IF YOU HAVE ANY OF THE OLD MALAYSIAN 🇲🇾 (paper/coin) MONEY FOR SALE. I’M WILLING TO BUY ALL YOUR ITEMS FOR THE BEST RATE #malaysianfood #ctdk #malay #malaysian #malayalam
Be spontaneous, do things you are afraid of and achieve your passions . 🇫🇷 Être spontané, faire les choses que vous avez peur et atteindre vos passions
Malaysian Actor , Rapper KARNAN G CRAK 🔥💕👀😍 . @karnan_gcrak . #malaysian #malaysia #malaysiatamilan
MALAYSIA VS THAILAND POWER Nak tengok full jom SUBSCRIBE | SHARED | LIKE our video at Youtube : Luckersstudio IG luke.co t-shirt : @luke.company (WITH SALE SHIRT 37% HANYA RM25 short sleeve) #mistery #info #konspirasi #teory #forfun #pendapat #opinion #ourownopinion #singing #nyanyi #horror #conspiracy #teory #Malaysian #malaycontent #malayyoutuber #Bahasamelayu #Inbahasayoutube
First Post🔥➡️My Favourite One. . . .Malaysian Actor , Producer DENES KUMAR Bro😍😘 . . #malaysian #malaysia #tamilan #tamil #malaysiatamilan #malaysiatamilsong #vedigundupasangge #vedigundupasanga #deneskumar
Malaysian dinner date 🍲 🇲🇾
''HALLO!!!! SAYA NAK TINGGI LAGI !!!! ADA TAK DI ABAT INI JALAN PENYELESAIAN UNTUK TAMBAH KETINGGIAN!!!!!!!!! ______________________________________ Saya pendek je. Memang tak sangka diusia dewasa ini ketinggian masih boleh bertambah lagi dengan kesan seawal 10 hari. Semua berkat daripada Supplement peninggi keluaran syarikat TIENS Memang power gila supplement ni wei😲😲😲 Sebelum ni saya pernah interview menjadi seorang anggota Polis malangnya memang tak lepas disebabkan ketinggian tidak menepati yg ditetapkan. Masa tu saya memang sangat kecewa, bermacam-macam dah cuba ubat peninggi tetapi belum ada yang berkesan. Setelah kawan mensyorkan supplement peninggi keluaran syarikat Tiens saya pun mencuba, tidak sangka dalam masa 7 hari ketinggian pun naik mencecah 5cm. Kini interview pun lepas. Terima kasih Bro😁 Ribuan testimoni kami yang telah berjaya menyelesaikan masaalah ketinggian. Sesuai untuk lelaki dan wanita. MEMANG TERBAIK GILA WEI!!! ----------------------------------------------------------- #malindo737 #malaysiaairportsberhad #airbuslovers #malaysian #avgeek #kch #instaviation #737lovers #instalavion #malaysianaviation #kchaircraftspotter #aviationmalaysia #aviationdaily #9mlnf #instaplane #bno_spotters #malindo #spottersrepublic #kuchinginternationalairport #igersdaily #lavion #wbgg #boeinglovers #malaysiaairports #brazilianvirginhair #peruvian #virginhair #hairstylist #hairsales #memorialdaysale
''HALLO!!!! SAYA NAK TINGGI LAGI !!!! ADA TAK DI ABAT INI JALAN PENYELESAIAN UNTUK TAMBAH KETINGGIAN!!!!!!!!! ______________________________________ Saya pendek je. Memang tak sangka diusia dewasa ini ketinggian masih boleh bertambah lagi dengan kesan seawal 10 hari. Semua berkat daripada Supplement peninggi keluaran syarikat TIENS Memang power gila supplement ni wei😲😲😲 Sebelum ni saya pernah interview menjadi seorang anggota Polis malangnya memang tak lepas disebabkan ketinggian tidak menepati yg ditetapkan. Masa tu saya memang sangat kecewa, bermacam-macam dah cuba ubat peninggi tetapi belum ada yang berkesan. Setelah kawan mensyorkan supplement peninggi keluaran syarikat Tiens saya pun mencuba, tidak sangka dalam masa 7 hari ketinggian pun naik mencecah 5cm. Kini interview pun lepas. Terima kasih Bro😁 Ribuan testimoni kami yang telah berjaya menyelesaikan masaalah ketinggian. Sesuai untuk lelaki dan wanita. MEMANG TERBAIK GILA WEI!!! ----------------------------------------------------------- #ubattinggimalaysia #airbuslovers #malaysian #avgeek #kch #instaviation #737lovers #instalavion #malaysianaviation #kchaircraftspotter #aviationmalaysia #aviationdaily #9mlnf #instaplane #ubattinggimurahmalaysia #malindo #spottersrepublic #kuchinginternationalairport #igersdaily #lavion #wbgg #peninggibadan #malaysiaairports #brazilianvirginhair #peruvian #virginhair #hairstylist #hairsales #memorialdaysale
''HALLO!!!! SAYA NAK TINGGI LAGI !!!! ADA TAK DI ABAT INI JALAN PENYELESAIAN UNTUK TAMBAH KETINGGIAN!!!!!!!!! ______________________________________ Saya pendek je. Memang tak sangka diusia dewasa ini ketinggian masih boleh bertambah lagi dengan kesan seawal 10 hari. Semua berkat daripada Supplement peninggi keluaran syarikat TIENS Memang power gila supplement ni wei😲😲😲 Sebelum ni saya pernah interview menjadi seorang anggota Polis malangnya memang tak lepas disebabkan ketinggian tidak menepati yg ditetapkan. Masa tu saya memang sangat kecewa, bermacam-macam dah cuba ubat peninggi tetapi belum ada yang berkesan. Setelah kawan mensyorkan supplement peninggi keluaran syarikat Tiens saya pun mencuba, tidak sangka dalam masa 7 hari ketinggian pun naik mencecah 5cm. Kini interview pun lepas. Terima kasih Bro😁 Ribuan testimoni kami yang telah berjaya menyelesaikan masaalah ketinggian. Sesuai untuk lelaki dan wanita. MEMANG TERBAIK GILA WEI!!! ----------------------------------------------------------- #malindo737 #malaysiaairportsberhad #airbuslovers #malaysian #avgeek #kch #instaviation #737lovers #instalavion #malaysianaviation #kchaircraftspotter #aviationmalaysia #aviationdaily #9mlnf #instaplane #bno_spotters #malindo #spottersrepublic #kuchinginternationalairport #igersdaily #lavion #wbgg #boeinglovers #malaysiaairports #brazilianvirginhair #peruvian #virginhair #hairstylist #hairsales #memorialdaysale
Decided to try a new recipe... #Malaysian inspired #Fishcakes 🐟 #carrot #turmeric #ginger #scallion #garlic #pepper #salt Yummy!
Doesn’t this bubble tea look delicious! #asian #boba #malaysian #indian #kpop #noodles #beyourself
Pengakhiran yang baik...terima kasih atas segalanya 💕🌈 #futsal #tournament #malaysian #sport #sukan #2ndplace🏆
Die AS-Dialogues 👥 am Donnerstag haben uns wieder einmal mit super Organisation, zahlreichen Vorträgen (auf dem letzten Bild zu sehen) und großzügigem Dinner bereichert. 👨‍🏫🍽️ Die Informationen und Erfahrungen, die die Siebtsemester aus dem Ausland mitbringen sind extrem hilfreich für alle, die noch vor den großen Entscheidungen für ihr Auslandsjahr stehen. 💯 Auch Frau Fischbach von der Firma Würth, Alumni Valentin Ziellenbach und Alumna Felicitas Kaupp konnten uns tiefe Einblicke in ihre Unternehmen und Lebensläufe gewähren.☺️
Tasbih/Gelang Kayu Cendana ( Sandalwood) & Gaharu ( Agarwood ) Pi mana mana bau wangi dan tenang je... kita seronok...orang lain pun tenang je dengan kita.... Pakai untuk zikir pun lebih kusyuk. > Gelang 24 biji dgn tali getah : Kayu Cendana : RM22.00 Kayu Gaharu : RM24.00 > Tasbih 99 biji + 2 biji pemisah + 1 penanda + 1 satu penyambung: Kayu Cendana : RM50.00 Kayu Gaharu : RM60.00 ---------------------------- Free : Tin simpanan untuk setiap satu ————————————- Postage : RM10.00 untuk 1-12 tin ke satu alamat di seluruh Semenanjung. Tambah RM5.00 untuk Sabah/Sarawak *Beli 3 dan ke atas postage percuma ————————————- Beli sekali, rasakan manfaatnya berkali-kali. 🌳 Membangkitan dan meningkatkan Aura Positif 🌳 Meningkatkan daya konsentrasi di kala berzikir menjadikan kita lebih kusyuk 🌳 Baunya menenangkan dan boleh meningkatkam ketenangan dalam diri dan mengurangkan stress 🌳 Meningkatkan tenaga positif. ---------------------------- Bau adalah asli dari kayu. Memang tak ada penambahan minyak wangi atau perfume. Boleh bawa solat, umrah dan haji. Boleh DM saya untuk dapatkan anda punya sekarang. FB : https://www.facebook.com/Juicyliciousness/ IG : Juicyliciousness1 #malaysia #penang #tasbihcendana #tasbihcendanamalaysia #kayucendana #tasbihwangi #jualan #jualanku #ibadat #jualanmurah #malaysiaonlineshop #malaysiaonlineshopping #tasbihzikir #ringgitmalaysia #lelaki #wanita #muslim #sembahyang #tenang #jualmurah #siapacepatdiadapat👍 #zikir #muslimin #malaysian #solat #tasbih #tasbihcantik #tasbihmurah #tasbihmalaysia #islam
New profile picture!! Look at those comparison:D! Wow (2019 Vs 2018)
SEPASANG RM 50 ‼️ SEPASANG Open for Retail & Wholesale Ready Stock - for sale Songket Bunga Tabur Exclusive ‼️ 4.2 meters Bidang 45 Fabric cotton 100%songket tenun Normal price Rm75 Now on sale Rm50 for more detail www.wasap.my/+601110364054/Nurul Ain #songket #songketmurah #malaysian #sayajual #igshopmalaysia #malaysiaonlineshop #fashion #ootd #vscomalaysia #sale #onlineshop #instafashion #nurulaincollectionhq #kualalumpur #malaysia
"just feeling curious" 💛💙🇲🇾🇲🇾 .. .. .. .. .. .. #malaysia #malaysian #lankawi #summer #vacation #chill #melayu #2019 #break #like #follow #fit #jersey